Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ “HIDDEN PROPHECY”

Αγαπητοί μου αναγνώστες,
Για να γιορτάσω τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του πρώτου τόμου της “Hidden Prophecy”, οργανώνω έναν διαγωνισμό στον οποίο καθένας από εσάς μπορεί να συμμετάσχει. Ο σκοπός που διοργανώνω τον διαγωνισμό αυτό είναι να κρατήσω επαφή με τους αναγνώστες του βιβλίου μου, να ανταλλάξουμε απόψεις και να τους δώσω μια πρώτη ιδέα σχετικά με την συνέχεια της ιστορίας στον δεύτερο τόμο της “Hidden Prophecy” ο οποίος σύντομα θα ολοκληρωθεί.
Ο διαγωνισμός άρχισε χθες, 4 Δεκεμβρίου του 2013 και θα τελειώσει στις 20 Φεβρουαρίου του 2014. Κάθε συμμετέχων θα πρέπει να στείλει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ένα κείμενο στο οποίο θα μου γράφει την άποψή του για τον πρώτο τόμο του βιβλίου μου, απαντώντας στην μικρή λίστα ερωτήσεων που μπορείτε να βρείτε παρακάτω. Τα ηλεκτρονικά μηνύματα θα πρέπει να αποσταλούν πριν τις 20 Φεβρουαρίου του 2014 στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση (clairekambani@hotmail.com) και θα πρέπει να είναι μικρότερα από δύο σελίδες Α4. Μπορείτε να στείλετε τα μηνύματά σας είτε σε μορφή pdf, είτε ως αρχεία του Microsoft Word. Τα μηνύματα σας πρέπει να είναι γραμμένα στα αγγλικά, τα γαλλικά, τα γερμανικά ή τα ελληνικά και δεν πρέπει να περιέχουν απρεπές λεξιλόγιο.
Στις 20 Φεβρουαρίου, η ομάδα μου θα αρχίσει να διαβάζει τα μηνύματα σας και θα ξεχωρίσει απ’ αυτά τα πιο συγκροτημένα και εμπεριστατωμένα και μετά, θα επιλέξουμε τυχαία (με κλήρωση) δέκα από αυτά για να τα δημοσιεύσουμε στο προσωπικό μου blog, επώνυμα ή όχι (αυτό είναι δική σας απόφαση), αφού θα επικοινωνήσουμε με τους νικητές για να τους δώσουμε ένα μικρό αλλά συμβολικό δώρο· θα τους δώσω μία πρώτη ιδέα σχετικά με το πώς η ιστορία της “Hidden Prophecy” θα εξελιχθεί στον δεύτερο τόμο του έργου μου. Τα δώρα αυτά θα αποσταλούν σε μορφή pdf, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις από τις οποίες οι νικητές θα μας έχουν αποστείλει τα μηνύματά τους.
Είναι πολύ σημαντικό για ‘μένα να μάθω την άποψή σας για το έργο μου και ελπίζω αυτός ο διαγωνισμός να έχει μεγάλη συμμετοχή. Εύχομαι καλή τύχη σε όλους σας και περιμένω ανυπόμονα να διαβάσω τα μηνύματά σας.
Ειλικρινά δική σας,
Claire Kambani       



Εδώ είναι η λίστα των ερωτήσεων που πρέπει να απαντηθούν στα γράμματά σας:

A.      ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1.      Από πού είστε (χώρα/πολιτεία/πόλη);
2.      Τι σας έκανε να διαβάσετε το βιβλίο μου;
3.      Πότε αρχίσατε να το διαβάζετε;
4.      Από πού το προμηθευτήκατε;
5.      Ήταν εύκολο να φτάσει στα χέρια σας;

B.      ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
6.      Ποια η γνώμη σας για την ιστορία της “Hidden Prophecy”;
7.      Ποιος ήρωας του βιβλίου μου σας άρεσε περισσότερο;
8.      Σας αρέσει ο τρόπος που αναμιγνύω ιστορία, θρησκεία και επιστημονική φαντασία για να συνθέσω την πλοκή της “Hidden Prophecy”;
9.      Υπάρχουν πολλά θέματα στην “Hidden Prophecy”. Ποιο σας άρεσε περισσότερο;
10.  Ποια η γνώμη σας για τους πρωταγωνιστές (την Ελπίδα, τον Ανδρέα, τον Κάρολο, τον πατέρα Αυγουστίνο και τον Αριστόβουλο);
11.  Ποια η γνώμη σας για τον χαρακτήρα που κατεξοχήν αντιπροσωπεύει το κακό στο βιβλίο;
12.  Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο Εκλεκτός;
13.  Πιστεύετε ότι η “Hidden Prophecy” περιγράφει ένα πιθανό μέλλον για τον κόσμο;
14.  Τι σας άρεσε περισσότερο στην ιστορία της “Hidden Prophecy”;
15.  Τι περιμένετε ότι θα ακολουθήσει στον δεύτερο τόμο του βιβλίου; 



To read about the “Hidden Prophecy” competition in English, click here.